Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Mirosavljević, M. (2015). ULOGA INTERNOG MARKETINGA U MOTIVIRANJU ZAPOSLENIKA (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:077850
Mirosavljević, Maja. "ULOGA INTERNOG MARKETINGA U MOTIVIRANJU ZAPOSLENIKA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:077850
Mirosavljević, Maja. "ULOGA INTERNOG MARKETINGA U MOTIVIRANJU ZAPOSLENIKA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:077850
Mirosavljević, M. (2015). 'ULOGA INTERNOG MARKETINGA U MOTIVIRANJU ZAPOSLENIKA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:077850
Mirosavljević M. ULOGA INTERNOG MARKETINGA U MOTIVIRANJU ZAPOSLENIKA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 30.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:077850
M. Mirosavljević, "ULOGA INTERNOG MARKETINGA U MOTIVIRANJU ZAPOSLENIKA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:077850