prikaz prve stranice dokumenta Marketing turističke destinacije na primjeru Grada Šibenika
Rad nije dostupan
završni rad
Marketing turističke destinacije na primjeru Grada Šibenika

Beg, Andrea
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Beg, A. (2019). Marketing turističke destinacije na primjeru Grada Šibenika (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:197288

Beg, Andrea. "Marketing turističke destinacije na primjeru Grada Šibenika." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:197288

Beg, Andrea. "Marketing turističke destinacije na primjeru Grada Šibenika." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:197288

Beg, A. (2019). 'Marketing turističke destinacije na primjeru Grada Šibenika', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:197288

Beg A. Marketing turističke destinacije na primjeru Grada Šibenika [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:197288

A. Beg, "Marketing turističke destinacije na primjeru Grada Šibenika", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:197288

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.