Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Jocić, N. (2015). Specifičnosti promocije u malim i srednjim poduzećima (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518209
Jocić, Nina. "Specifičnosti promocije u malim i srednjim poduzećima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518209
Jocić, Nina. "Specifičnosti promocije u malim i srednjim poduzećima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518209
Jocić, N. (2015). 'Specifičnosti promocije u malim i srednjim poduzećima', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518209
Jocić N. Specifičnosti promocije u malim i srednjim poduzećima [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 29.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518209
N. Jocić, "Specifičnosti promocije u malim i srednjim poduzećima", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518209