prikaz prve stranice dokumenta Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske
Rad nije dostupan
diplomski rad
Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske

Bijelić, Marko
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Bijelić, M. (2019). Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:904668

Bijelić, Marko. "Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:904668

Bijelić, Marko. "Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:904668

Bijelić, M. (2019). 'Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 12.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:904668

Bijelić M. Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 12.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:904668

M. Bijelić, "Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:904668

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.