Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Radoš, I. (2019). Marketing opće dobrobiti u uslužnim poduzećima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:342442
Radoš, Iva. "Marketing opće dobrobiti u uslužnim poduzećima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:342442
Radoš, Iva. "Marketing opće dobrobiti u uslužnim poduzećima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:342442
Radoš, I. (2019). 'Marketing opće dobrobiti u uslužnim poduzećima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 01.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:342442
Radoš I. Marketing opće dobrobiti u uslužnim poduzećima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 01.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:342442
I. Radoš, "Marketing opće dobrobiti u uslužnim poduzećima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:342442