Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Stanić, M. (2019). Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi utjecatelja u digitalnom marketingu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:029609
Stanić, Martina. "Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi utjecatelja u digitalnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:029609
Stanić, Martina. "Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi utjecatelja u digitalnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:029609
Stanić, M. (2019). 'Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi utjecatelja u digitalnom marketingu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 02.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:029609
Stanić M. Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi utjecatelja u digitalnom marketingu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 02.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:029609
M. Stanić, "Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi utjecatelja u digitalnom marketingu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:029609