Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Parat, M. (2019). Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070974
Parat, Marta. "Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070974
Parat, Marta. "Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070974
Parat, M. (2019). 'Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070974
Parat M. Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070974
M. Parat, "Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070974