Palić, K. (2019). Uloga odabranih obilježja marke u izgradnji lojalnosti potrošača privatnim markama dekorativne kozmetike (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:221294
Palić, Kristina. "Uloga odabranih obilježja marke u izgradnji lojalnosti potrošača privatnim markama dekorativne kozmetike." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:221294
Palić, Kristina. "Uloga odabranih obilježja marke u izgradnji lojalnosti potrošača privatnim markama dekorativne kozmetike." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:221294
Palić, K. (2019). 'Uloga odabranih obilježja marke u izgradnji lojalnosti potrošača privatnim markama dekorativne kozmetike', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:221294
Palić K. Uloga odabranih obilježja marke u izgradnji lojalnosti potrošača privatnim markama dekorativne kozmetike [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:221294
K. Palić, "Uloga odabranih obilježja marke u izgradnji lojalnosti potrošača privatnim markama dekorativne kozmetike", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:221294