Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Petek, V. (2015). MIRISNI MARKETING I NJEGOVA PRIMJENA U REPUBLICI HRVATSKOJ (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:779138
Petek, Vedran. "MIRISNI MARKETING I NJEGOVA PRIMJENA U REPUBLICI HRVATSKOJ." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:779138
Petek, Vedran. "MIRISNI MARKETING I NJEGOVA PRIMJENA U REPUBLICI HRVATSKOJ." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:779138
Petek, V. (2015). 'MIRISNI MARKETING I NJEGOVA PRIMJENA U REPUBLICI HRVATSKOJ', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:779138
Petek V. MIRISNI MARKETING I NJEGOVA PRIMJENA U REPUBLICI HRVATSKOJ [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:779138
V. Petek, "MIRISNI MARKETING I NJEGOVA PRIMJENA U REPUBLICI HRVATSKOJ", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:779138