završni rad
MIRISNI MARKETING I NJEGOVA PRIMJENA U REPUBLICI HRVATSKOJ

Vedran Petek (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Petek, V. (2015). MIRISNI MARKETING I NJEGOVA PRIMJENA U REPUBLICI HRVATSKOJ (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:779138

Petek, Vedran. "MIRISNI MARKETING I NJEGOVA PRIMJENA U REPUBLICI HRVATSKOJ." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:779138

Petek, Vedran. "MIRISNI MARKETING I NJEGOVA PRIMJENA U REPUBLICI HRVATSKOJ." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:779138

Petek, V. (2015). 'MIRISNI MARKETING I NJEGOVA PRIMJENA U REPUBLICI HRVATSKOJ', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:779138

Petek V. MIRISNI MARKETING I NJEGOVA PRIMJENA U REPUBLICI HRVATSKOJ [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 23.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:779138

V. Petek, "MIRISNI MARKETING I NJEGOVA PRIMJENA U REPUBLICI HRVATSKOJ", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:779138