Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Influence of social media on purchasing behavior of young adults

Karlo Knežević (2019)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad

Knežević, K. (2019). Influence of social media on purchasing behavior of young adults (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694854

Knežević, Karlo. "Influence of social media on purchasing behavior of young adults." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694854

Knežević, Karlo. "Influence of social media on purchasing behavior of young adults." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694854

Knežević, K. (2019). 'Influence of social media on purchasing behavior of young adults', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 13.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694854

Knežević K. Influence of social media on purchasing behavior of young adults [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 13.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694854

K. Knežević, "Influence of social media on purchasing behavior of young adults", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694854

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.