prikaz prve stranice dokumenta Influence of social media on purchasing behavior of young adults
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Influence of social media on purchasing behavior of young adults

Knežević, Karlo (2019)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Knežević, K. (2019). Influence of social media on purchasing behavior of young adults (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694854

Knežević, Karlo. "Influence of social media on purchasing behavior of young adults." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694854

Knežević, Karlo. "Influence of social media on purchasing behavior of young adults." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694854

Knežević, K. (2019). 'Influence of social media on purchasing behavior of young adults', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 10.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694854

Knežević K. Influence of social media on purchasing behavior of young adults [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 10.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694854

K. Knežević, "Influence of social media on purchasing behavior of young adults", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694854

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.