Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za organizaciju i management
Citirajte ovaj rad
Ćorić, D. (2019). POVEZANOST KVALITETE USLUGA I LOJALNOSTI KLIJENATA U RESTORANIMA (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:058544
Ćorić, Diana. "POVEZANOST KVALITETE USLUGA I LOJALNOSTI KLIJENATA U RESTORANIMA." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:058544
Ćorić, Diana. "POVEZANOST KVALITETE USLUGA I LOJALNOSTI KLIJENATA U RESTORANIMA." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:058544
Ćorić, D. (2019). 'POVEZANOST KVALITETE USLUGA I LOJALNOSTI KLIJENATA U RESTORANIMA', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:058544
Ćorić D. POVEZANOST KVALITETE USLUGA I LOJALNOSTI KLIJENATA U RESTORANIMA [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:058544
D. Ćorić, "POVEZANOST KVALITETE USLUGA I LOJALNOSTI KLIJENATA U RESTORANIMA", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:058544