Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za organizaciju i management
Citirajte ovaj rad
Milković, A. (2015). STRATEGIJA PLAVOG OCEANA NA PRIMJERU PODUZEĆA THE BODY SHOP (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:298516
Milković, Ana. "STRATEGIJA PLAVOG OCEANA NA PRIMJERU PODUZEĆA THE BODY SHOP." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:298516
Milković, Ana. "STRATEGIJA PLAVOG OCEANA NA PRIMJERU PODUZEĆA THE BODY SHOP." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:298516
Milković, A. (2015). 'STRATEGIJA PLAVOG OCEANA NA PRIMJERU PODUZEĆA THE BODY SHOP', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:298516
Milković A. STRATEGIJA PLAVOG OCEANA NA PRIMJERU PODUZEĆA THE BODY SHOP [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:298516
A. Milković, "STRATEGIJA PLAVOG OCEANA NA PRIMJERU PODUZEĆA THE BODY SHOP", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:298516