prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi
Pristup korisnicima matične ustanove
disertacija
Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi

Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Blažević, Z. (2016). Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi (Disertacija). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397865

Blažević, Zrinka. "Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397865

Blažević, Zrinka. "Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397865

Blažević, Z. (2016). 'Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397865

Blažević Z. Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi [Disertacija]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397865

Z. Blažević, "Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397865

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.