Pristup korisnicima matične ustanove
disertacija
Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi

Zrinka Blažević (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad

Blažević, Z. (2016). Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397865

Blažević, Zrinka. "Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397865

Blažević, Zrinka. "Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397865

Blažević, Z. (2016). 'Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 21.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397865

Blažević Z. Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi [Disertacija]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 21.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397865

Z. Blažević, "Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397865