Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Bradvica, B. (2019). Poistovjećivanje mladih s markom u procesu donošenja odluke o kupnji (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:849716
Bradvica, Barbara. "Poistovjećivanje mladih s markom u procesu donošenja odluke o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:849716
Bradvica, Barbara. "Poistovjećivanje mladih s markom u procesu donošenja odluke o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:849716
Bradvica, B. (2019). 'Poistovjećivanje mladih s markom u procesu donošenja odluke o kupnji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:849716
Bradvica B. Poistovjećivanje mladih s markom u procesu donošenja odluke o kupnji [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:849716
B. Bradvica, "Poistovjećivanje mladih s markom u procesu donošenja odluke o kupnji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:849716