prikaz prve stranice dokumenta Marketing sadržaja u funkciji razvoja lojalnosti
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketing sadržaja u funkciji razvoja lojalnosti

Jeleč, Iva
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Jeleč, I. (2019). Marketing sadržaja u funkciji razvoja lojalnosti (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359827

Jeleč, Iva. "Marketing sadržaja u funkciji razvoja lojalnosti." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359827

Jeleč, Iva. "Marketing sadržaja u funkciji razvoja lojalnosti." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359827

Jeleč, I. (2019). 'Marketing sadržaja u funkciji razvoja lojalnosti', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359827

Jeleč I. Marketing sadržaja u funkciji razvoja lojalnosti [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359827

I. Jeleč, "Marketing sadržaja u funkciji razvoja lojalnosti", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359827

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.