diplomski rad
Važnost korporativnog građanstva u strateškom usmjerenju multinacionalnih korporacija na primjeru Elan d.o.o.

Ana Marija Rosić (2019)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za organizaciju i management
Citirajte ovaj rad

Rosić, A. M. (2019). Važnost korporativnog građanstva u strateškom usmjerenju multinacionalnih korporacija na primjeru Elan d.o.o. (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:321508

Rosić, Ana Marija. "Važnost korporativnog građanstva u strateškom usmjerenju multinacionalnih korporacija na primjeru Elan d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:321508

Rosić, Ana Marija. "Važnost korporativnog građanstva u strateškom usmjerenju multinacionalnih korporacija na primjeru Elan d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:321508

Rosić, A. M. (2019). 'Važnost korporativnog građanstva u strateškom usmjerenju multinacionalnih korporacija na primjeru Elan d.o.o.', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 21.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:321508

Rosić AM. Važnost korporativnog građanstva u strateškom usmjerenju multinacionalnih korporacija na primjeru Elan d.o.o. [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 21.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:321508

A. M. Rosić, "Važnost korporativnog građanstva u strateškom usmjerenju multinacionalnih korporacija na primjeru Elan d.o.o.", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:321508