Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za ekonomiku poduzeća
Citirajte ovaj rad
Radočaj, N. (2015). Marketinške aktivnosti malih poduzeća (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:483667
Radočaj, Nina. "Marketinške aktivnosti malih poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:483667
Radočaj, Nina. "Marketinške aktivnosti malih poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:483667
Radočaj, N. (2015). 'Marketinške aktivnosti malih poduzeća', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 14.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:483667
Radočaj N. Marketinške aktivnosti malih poduzeća [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 14.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:483667
N. Radočaj, "Marketinške aktivnosti malih poduzeća", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:483667