prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže u funkciji poticanja lojalnosti potrošača modnih odjevnih maraka
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Društvene mreže u funkciji poticanja lojalnosti potrošača modnih odjevnih maraka

Butorac, Mia
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Butorac, M. (2019). Društvene mreže u funkciji poticanja lojalnosti potrošača modnih odjevnih maraka (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:668556

Butorac, Mia. "Društvene mreže u funkciji poticanja lojalnosti potrošača modnih odjevnih maraka." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:668556

Butorac, Mia. "Društvene mreže u funkciji poticanja lojalnosti potrošača modnih odjevnih maraka." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:668556

Butorac, M. (2019). 'Društvene mreže u funkciji poticanja lojalnosti potrošača modnih odjevnih maraka', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:668556

Butorac M. Društvene mreže u funkciji poticanja lojalnosti potrošača modnih odjevnih maraka [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 23.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:668556

M. Butorac, "Društvene mreže u funkciji poticanja lojalnosti potrošača modnih odjevnih maraka", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:668556

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.