Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Balaban, A. (2019). Uloga obrazovno-zabavnih sadržaja u oblikovanju i promociji usluga muzeja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:882667
Balaban, Ana. "Uloga obrazovno-zabavnih sadržaja u oblikovanju i promociji usluga muzeja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:882667
Balaban, Ana. "Uloga obrazovno-zabavnih sadržaja u oblikovanju i promociji usluga muzeja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:882667
Balaban, A. (2019). 'Uloga obrazovno-zabavnih sadržaja u oblikovanju i promociji usluga muzeja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:882667
Balaban A. Uloga obrazovno-zabavnih sadržaja u oblikovanju i promociji usluga muzeja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:882667
A. Balaban, "Uloga obrazovno-zabavnih sadržaja u oblikovanju i promociji usluga muzeja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:882667