Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Deucht, F. (2019). Motivi korištenja i kriteriji odabira pametnih telefona (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:520062
Deucht, Filip. "Motivi korištenja i kriteriji odabira pametnih telefona." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:520062
Deucht, Filip. "Motivi korištenja i kriteriji odabira pametnih telefona." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:520062
Deucht, F. (2019). 'Motivi korištenja i kriteriji odabira pametnih telefona', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:520062
Deucht F. Motivi korištenja i kriteriji odabira pametnih telefona [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:520062
F. Deucht, "Motivi korištenja i kriteriji odabira pametnih telefona", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:520062