prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj digitalizacije na promjene ponašanja potrošača i maloprodaju
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj digitalizacije na promjene ponašanja potrošača i maloprodaju

Penava, Anamaria
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Penava, A. (2019). Utjecaj digitalizacije na promjene ponašanja potrošača i maloprodaju (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913545

Penava, Anamaria. "Utjecaj digitalizacije na promjene ponašanja potrošača i maloprodaju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913545

Penava, Anamaria. "Utjecaj digitalizacije na promjene ponašanja potrošača i maloprodaju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913545

Penava, A. (2019). 'Utjecaj digitalizacije na promjene ponašanja potrošača i maloprodaju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913545

Penava A. Utjecaj digitalizacije na promjene ponašanja potrošača i maloprodaju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 30.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913545

A. Penava, "Utjecaj digitalizacije na promjene ponašanja potrošača i maloprodaju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913545

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.