Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za turizam
Citirajte ovaj rad
Džolan, L. (2019). Marketinški menadžment receptivnih turističkih zemalja na primjeru Španjolske (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599891
Džolan, Lorena. "Marketinški menadžment receptivnih turističkih zemalja na primjeru Španjolske." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599891
Džolan, Lorena. "Marketinški menadžment receptivnih turističkih zemalja na primjeru Španjolske." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599891
Džolan, L. (2019). 'Marketinški menadžment receptivnih turističkih zemalja na primjeru Španjolske', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 03.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599891
Džolan L. Marketinški menadžment receptivnih turističkih zemalja na primjeru Španjolske [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 03.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599891
L. Džolan, "Marketinški menadžment receptivnih turističkih zemalja na primjeru Španjolske", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599891