Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Kesić, A. (2019). Uloga umjetne inteligencije u procesu donošenja odluke o kupovini (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:178962
Kesić, Alen. "Uloga umjetne inteligencije u procesu donošenja odluke o kupovini." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:178962
Kesić, Alen. "Uloga umjetne inteligencije u procesu donošenja odluke o kupovini." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:178962
Kesić, A. (2019). 'Uloga umjetne inteligencije u procesu donošenja odluke o kupovini', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:178962
Kesić A. Uloga umjetne inteligencije u procesu donošenja odluke o kupovini [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 28.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:178962
A. Kesić, "Uloga umjetne inteligencije u procesu donošenja odluke o kupovini", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:178962