Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za organizaciju i management
Citirajte ovaj rad
Ivančić, I. (2019). Doprinos kvalitete usluga povećanju lojalnosti potrošača u hotelskoj industriji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:474719
Ivančić, Ivona. "Doprinos kvalitete usluga povećanju lojalnosti potrošača u hotelskoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:474719
Ivančić, Ivona. "Doprinos kvalitete usluga povećanju lojalnosti potrošača u hotelskoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:474719
Ivančić, I. (2019). 'Doprinos kvalitete usluga povećanju lojalnosti potrošača u hotelskoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:474719
Ivančić I. Doprinos kvalitete usluga povećanju lojalnosti potrošača u hotelskoj industriji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:474719
I. Ivančić, "Doprinos kvalitete usluga povećanju lojalnosti potrošača u hotelskoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:474719