Lončar, L. (2019). Strategije i sustavi nagrađivanja u medijskim organizacijama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202632
Lončar, Lucija. "Strategije i sustavi nagrađivanja u medijskim organizacijama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202632
Lončar, Lucija. "Strategije i sustavi nagrađivanja u medijskim organizacijama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202632
Lončar, L. (2019). 'Strategije i sustavi nagrađivanja u medijskim organizacijama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202632
Lončar L. Strategije i sustavi nagrađivanja u medijskim organizacijama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202632
L. Lončar, "Strategije i sustavi nagrađivanja u medijskim organizacijama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202632