Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Vuković, K. (2019). CJENOVNA OSJETLJIVOST MLADIH POTROŠAČA I NJIHOVA SKLONOST KORIŠTENJU KUPONA U KUPNJI ODJEĆE I OBUĆE (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096790
Vuković, Kristina. "CJENOVNA OSJETLJIVOST MLADIH POTROŠAČA I NJIHOVA SKLONOST KORIŠTENJU KUPONA U KUPNJI ODJEĆE I OBUĆE." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096790
Vuković, Kristina. "CJENOVNA OSJETLJIVOST MLADIH POTROŠAČA I NJIHOVA SKLONOST KORIŠTENJU KUPONA U KUPNJI ODJEĆE I OBUĆE." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096790
Vuković, K. (2019). 'CJENOVNA OSJETLJIVOST MLADIH POTROŠAČA I NJIHOVA SKLONOST KORIŠTENJU KUPONA U KUPNJI ODJEĆE I OBUĆE', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096790
Vuković K. CJENOVNA OSJETLJIVOST MLADIH POTROŠAČA I NJIHOVA SKLONOST KORIŠTENJU KUPONA U KUPNJI ODJEĆE I OBUĆE [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096790
K. Vuković, "CJENOVNA OSJETLJIVOST MLADIH POTROŠAČA I NJIHOVA SKLONOST KORIŠTENJU KUPONA U KUPNJI ODJEĆE I OBUĆE", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096790