Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Bogeljić, I. (2019). Motivi kupnje i lojalnost potrošača organskoj hrani (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:525706
Bogeljić, Ida. "Motivi kupnje i lojalnost potrošača organskoj hrani." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:525706
Bogeljić, Ida. "Motivi kupnje i lojalnost potrošača organskoj hrani." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:525706
Bogeljić, I. (2019). 'Motivi kupnje i lojalnost potrošača organskoj hrani', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:525706
Bogeljić I. Motivi kupnje i lojalnost potrošača organskoj hrani [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 29.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:525706
I. Bogeljić, "Motivi kupnje i lojalnost potrošača organskoj hrani", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:525706