prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj novih modela marketinga društvenih mreža na poduzetničke pothvate
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Utjecaj novih modela marketinga društvenih mreža na poduzetničke pothvate

Jurković, Adriana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za ekonomiku poduzeća

Citirajte ovaj rad

Jurković, A. (2020). Utjecaj novih modela marketinga društvenih mreža na poduzetničke pothvate (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884409

Jurković, Adriana. "Utjecaj novih modela marketinga društvenih mreža na poduzetničke pothvate." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884409

Jurković, Adriana. "Utjecaj novih modela marketinga društvenih mreža na poduzetničke pothvate." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884409

Jurković, A. (2020). 'Utjecaj novih modela marketinga društvenih mreža na poduzetničke pothvate', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884409

Jurković A. Utjecaj novih modela marketinga društvenih mreža na poduzetničke pothvate [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884409

A. Jurković, "Utjecaj novih modela marketinga društvenih mreža na poduzetničke pothvate", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884409

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.