Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za ekonomiku poduzeća
Citirajte ovaj rad
Jurković, A. (2020). Utjecaj novih modela marketinga društvenih mreža na poduzetničke pothvate (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884409
Jurković, Adriana. "Utjecaj novih modela marketinga društvenih mreža na poduzetničke pothvate." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884409
Jurković, Adriana. "Utjecaj novih modela marketinga društvenih mreža na poduzetničke pothvate." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884409
Jurković, A. (2020). 'Utjecaj novih modela marketinga društvenih mreža na poduzetničke pothvate', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884409
Jurković A. Utjecaj novih modela marketinga društvenih mreža na poduzetničke pothvate [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884409
A. Jurković, "Utjecaj novih modela marketinga društvenih mreža na poduzetničke pothvate", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884409