Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Jelonjić, A. (2020). Uloga nostalgije u iskustvenom marketingu odabranih vrsta proizvoda kulture i umjetnosti (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:093858
Jelonjić, Andrea. "Uloga nostalgije u iskustvenom marketingu odabranih vrsta proizvoda kulture i umjetnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:093858
Jelonjić, Andrea. "Uloga nostalgije u iskustvenom marketingu odabranih vrsta proizvoda kulture i umjetnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:093858
Jelonjić, A. (2020). 'Uloga nostalgije u iskustvenom marketingu odabranih vrsta proizvoda kulture i umjetnosti', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 01.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:093858
Jelonjić A. Uloga nostalgije u iskustvenom marketingu odabranih vrsta proizvoda kulture i umjetnosti [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 01.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:093858
A. Jelonjić, "Uloga nostalgije u iskustvenom marketingu odabranih vrsta proizvoda kulture i umjetnosti", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:093858