Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Bučić, D. (2020). Uloga razvoja digitalnih tehnologija u procesu donošenja odluke o kupovini (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:348639
Bučić, Domagoj. "Uloga razvoja digitalnih tehnologija u procesu donošenja odluke o kupovini." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:348639
Bučić, Domagoj. "Uloga razvoja digitalnih tehnologija u procesu donošenja odluke o kupovini." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:348639
Bučić, D. (2020). 'Uloga razvoja digitalnih tehnologija u procesu donošenja odluke o kupovini', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:348639
Bučić D. Uloga razvoja digitalnih tehnologija u procesu donošenja odluke o kupovini [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:348639
D. Bučić, "Uloga razvoja digitalnih tehnologija u procesu donošenja odluke o kupovini", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:348639