Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za organizaciju i management
Citirajte ovaj rad
Ferek, V. (2020). Važnost društveno odgovornog poslovanja kao čimbenika u kupovnom ponašanju potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:319837
Ferek, Valentino. "Važnost društveno odgovornog poslovanja kao čimbenika u kupovnom ponašanju potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:319837
Ferek, Valentino. "Važnost društveno odgovornog poslovanja kao čimbenika u kupovnom ponašanju potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:319837
Ferek, V. (2020). 'Važnost društveno odgovornog poslovanja kao čimbenika u kupovnom ponašanju potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:319837
Ferek V. Važnost društveno odgovornog poslovanja kao čimbenika u kupovnom ponašanju potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:319837
V. Ferek, "Važnost društveno odgovornog poslovanja kao čimbenika u kupovnom ponašanju potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:319837