prikaz prve stranice dokumenta Važnost društveno odgovornog poslovanja kao čimbenika u kupovnom ponašanju potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Važnost društveno odgovornog poslovanja kao čimbenika u kupovnom ponašanju potrošača

Ferek, Valentino (2020)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za organizaciju i management

Citirajte ovaj rad

Ferek, V. (2020). Važnost društveno odgovornog poslovanja kao čimbenika u kupovnom ponašanju potrošača (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:319837

Ferek, Valentino. "Važnost društveno odgovornog poslovanja kao čimbenika u kupovnom ponašanju potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:319837

Ferek, Valentino. "Važnost društveno odgovornog poslovanja kao čimbenika u kupovnom ponašanju potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:319837

Ferek, V. (2020). 'Važnost društveno odgovornog poslovanja kao čimbenika u kupovnom ponašanju potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 06.08.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:319837

Ferek V. Važnost društveno odgovornog poslovanja kao čimbenika u kupovnom ponašanju potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 06.08.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:319837

V. Ferek, "Važnost društveno odgovornog poslovanja kao čimbenika u kupovnom ponašanju potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:319837

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.