Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Ivanišević, P. (2020). Istraživanje čimbenika pri odabiru marke osobnog automobila (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062241
Ivanišević, Petra. "Istraživanje čimbenika pri odabiru marke osobnog automobila." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062241
Ivanišević, Petra. "Istraživanje čimbenika pri odabiru marke osobnog automobila." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062241
Ivanišević, P. (2020). 'Istraživanje čimbenika pri odabiru marke osobnog automobila', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 15.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062241
Ivanišević P. Istraživanje čimbenika pri odabiru marke osobnog automobila [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 15.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062241
P. Ivanišević, "Istraživanje čimbenika pri odabiru marke osobnog automobila", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062241