Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje čimbenika pri odabiru marke osobnog automobila
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Istraživanje čimbenika pri odabiru marke osobnog automobila

Ivanišević, Petra
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Ivanišević, P. (2020). Istraživanje čimbenika pri odabiru marke osobnog automobila (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062241

Ivanišević, Petra. "Istraživanje čimbenika pri odabiru marke osobnog automobila." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062241

Ivanišević, Petra. "Istraživanje čimbenika pri odabiru marke osobnog automobila." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062241

Ivanišević, P. (2020). 'Istraživanje čimbenika pri odabiru marke osobnog automobila', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062241

Ivanišević P. Istraživanje čimbenika pri odabiru marke osobnog automobila [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062241

P. Ivanišević, "Istraživanje čimbenika pri odabiru marke osobnog automobila", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062241

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.