Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Matunec, K. (2020). Čimbenici utjecaja na stvaranje lojalnosti virtualnim grupama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:163879
Matunec, Katarina. "Čimbenici utjecaja na stvaranje lojalnosti virtualnim grupama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:163879
Matunec, Katarina. "Čimbenici utjecaja na stvaranje lojalnosti virtualnim grupama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:163879
Matunec, K. (2020). 'Čimbenici utjecaja na stvaranje lojalnosti virtualnim grupama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:163879
Matunec K. Čimbenici utjecaja na stvaranje lojalnosti virtualnim grupama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:163879
K. Matunec, "Čimbenici utjecaja na stvaranje lojalnosti virtualnim grupama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:163879