Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Strategija i upravljanje maloprodajnim lancem na tržištu naftnih derivata

Alen Ažić (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad

Ažić, A. (2016). Strategija i upravljanje maloprodajnim lancem na tržištu naftnih derivata (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:084554

Ažić, Alen. "Strategija i upravljanje maloprodajnim lancem na tržištu naftnih derivata." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:084554

Ažić, Alen. "Strategija i upravljanje maloprodajnim lancem na tržištu naftnih derivata." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:084554

Ažić, A. (2016). 'Strategija i upravljanje maloprodajnim lancem na tržištu naftnih derivata', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 15.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:084554

Ažić A. Strategija i upravljanje maloprodajnim lancem na tržištu naftnih derivata [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 15.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:084554

A. Ažić, "Strategija i upravljanje maloprodajnim lancem na tržištu naftnih derivata", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:084554