Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Vrkić, V. (2020). Ponašanje i navike mladih potrošača prilikom kupovine prehrambenih proizvoda putem interneta (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022749
Vrkić, Vid. "Ponašanje i navike mladih potrošača prilikom kupovine prehrambenih proizvoda putem interneta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022749
Vrkić, Vid. "Ponašanje i navike mladih potrošača prilikom kupovine prehrambenih proizvoda putem interneta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022749
Vrkić, V. (2020). 'Ponašanje i navike mladih potrošača prilikom kupovine prehrambenih proizvoda putem interneta', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022749
Vrkić V. Ponašanje i navike mladih potrošača prilikom kupovine prehrambenih proizvoda putem interneta [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 19.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022749
V. Vrkić, "Ponašanje i navike mladih potrošača prilikom kupovine prehrambenih proizvoda putem interneta", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022749