Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Bedić, P. (2020). Specifičnosti elektroničke maloprodaje na tržištu proizvoda široke potrošnje (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:036770
Bedić, Patrick. "Specifičnosti elektroničke maloprodaje na tržištu proizvoda široke potrošnje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:036770
Bedić, Patrick. "Specifičnosti elektroničke maloprodaje na tržištu proizvoda široke potrošnje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:036770
Bedić, P. (2020). 'Specifičnosti elektroničke maloprodaje na tržištu proizvoda široke potrošnje', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:036770
Bedić P. Specifičnosti elektroničke maloprodaje na tržištu proizvoda široke potrošnje [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:036770
P. Bedić, "Specifičnosti elektroničke maloprodaje na tržištu proizvoda široke potrošnje", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:036770