Sažetak | Današnji poslovni svijet novosti u raznim podrškama i pomoćima koja mogu pomoći u poslovanju pa tako i upotrebu softverskih rješenja kojima se to može postići. Zadovoljan kupac je cilj svakog poduzeća, i bez toga je teško da i jedno poduzeće može uspjeti. Upravo zbog mjerenja zadovoljstva kupaca, komunikacije s njima te uvažavanja njihovih ideja postoje web servisi za pružanje korisničke podrške. Jedan od njih je i Freshdesk, web servis koji zadovoljava potrebe i onih najzahtjevnijih korisnika.
Freshdesk je web servis koji poduzećima tj. svojim korisnicima omogućava pružanje korisničke podrške. Osnovan je 2010. godine od strane Girisha Mathruboothama i Shana Krishnasamya, a ideja za osnivanjem potaknuta je komentarom u Hacker News kako je vrijeme idealno da se osnuje tvrtka u području pružanja usluga korisničke podrške. Servis je službeno pokrenut u lipnju 2011. godine, a danas broji preko 50 000 registriranih poduzeća i ima oko 300 zaposlenih. Osnovne tehnologije pomoću kojih je razvijen su Ruby i MySQL.
Jedan je od glavnih čimbenika uspješnog poslovanja je komunikacija tako da je vrlo bitno da poduzeća, ne samo međusobno nego i sa svojim klijentima mogu komunicirati na brz i jednostavan način. Detaljni uvid u statističke podatke potpomaže razumijevanju opisanog problema kojeg klijent podnese. Mogućnost povezivanja putem društvenih mreža poput Facebooka i Twittera omogućava korisnicima suradnju i međusobnu komunikaciju sa mnoštvom ostalih korisnika. Na raspolaganju korisnicima stoji probna verzija od 30 dana koja je besplatna i to je jedan od načina na koji se privlače korisnici na korištenje Freshdeska. Nadalje, postoji i potpuno besplatna verzija računa za one najmanje zahtjevne korisnike, a za zahtjevnije postoje dodatne opcije uz plaćanje na mjesečnoj razini.
Sam postupak registracije je vrlo jednostavan te za nekoliko minuta profil je gotov i spreman za korištenje. Logiranjem na svoj profil vidimo razne opcije i mogućnosti Freshdesk-a. Glavne stavke su: početni ekran, slučajevi, društvene mreže, rješenja, forum, klijenti, izvještaji i administratorska ploča. Klikom na svaki od navedenih otvara se dodatni prozor gdje imamo opet određene stavke koje možemo izabrati, vidjeti itd. Npr, klikom na slučajevi, otvara se primjer koji se automatski generira, tako da možemo vidjeti i da znamo reagirati kada nam stvarni potrošač pošalje neki slučaj za rješavanje. Pod karticom društvene mreže možemo vidjeti razne načine komunikacije s našim klijentima i ostalim poslovnim partnerima. Automatski se generira i forum koji je moguće personalizirati i dodavati kategorije itd. ovisno o tome kakav tip poduzeća i proizvoda ili usluge imamo. Detaljni izvještaji o broju zaprimljenih slučajeva, uspješnosti rješavanja tih slučajeva, produktivnosti naših agenata itd. jedne su od glavnih značajki Freshdesk-a. Upravo ta detaljnost izvještaja i razni statistički podaci te mjerenje zadovoljstva kupaca pomažu u poslovanju te olakšavaju određene poslovne odluke. Naravno, Freshdesk nije jedini koji pruža ovakvu vrstu usluge, postoje jeftiniji ali i skuplji konkurenti, ovisno o potrebama korisnika; od Bornieva koji nudi najmanje od konkurencije uz cijenu od $12 mjesečno, pa sve do Nanorep-a za koji treba izdvojiti minimalno $490 mjesečno.
Središnje poglavlje ovog rada, tj. anketno istraživanje pokazalo je stavove i mišljenja o servisima za pružanje korisničke podrške kao što je Freshdesk. Većina ispitanika dala je svoje stavove koji odgovaraju poslovanju i funkcionalnostima Freshdeska.
Freshdesk, naravno, nije savršen, ima svoje nedostatke poput cijene, kratkog trajanja probne verzije, slabije mobilne podrške (iako postoji), slabe jezične podrške itd. Ali nad slabostima prevladavaju njegove glavne snage: Kvaliteta, jednostavnost korištenja, objedinjenost društvenih interakcija, mnoštvo opcija, mogućnosti personalizacije, detaljni uvid u statističke podatke, preglednost itd.
Freshdesk ima čvrstu podlogu za uspješno daljnje poslovanje, uz neke nadogradnje smatramo da mogu postati još jači i još veći tokom sljedećih nekoliko godina jer za ovakvom vrstom usluga potražnja raste, a Freshdesk ima potencijala za takvo praćenje trendova. |