Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Šimunec, D. (2020). MARKETING OPĆE DOBROBITI U MALIM I SREDNJIM PODUZEĆIMA (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799403
Šimunec, Dubravka. "MARKETING OPĆE DOBROBITI U MALIM I SREDNJIM PODUZEĆIMA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799403
Šimunec, Dubravka. "MARKETING OPĆE DOBROBITI U MALIM I SREDNJIM PODUZEĆIMA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799403
Šimunec, D. (2020). 'MARKETING OPĆE DOBROBITI U MALIM I SREDNJIM PODUZEĆIMA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799403
Šimunec D. MARKETING OPĆE DOBROBITI U MALIM I SREDNJIM PODUZEĆIMA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799403
D. Šimunec, "MARKETING OPĆE DOBROBITI U MALIM I SREDNJIM PODUZEĆIMA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799403