Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Marincel, B. (2020). ULOGA GERILSKOG MARKETINGA U PROMOCIJI PODUZEĆA (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:819935
Marincel, Borna. "ULOGA GERILSKOG MARKETINGA U PROMOCIJI PODUZEĆA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:819935
Marincel, Borna. "ULOGA GERILSKOG MARKETINGA U PROMOCIJI PODUZEĆA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:819935
Marincel, B. (2020). 'ULOGA GERILSKOG MARKETINGA U PROMOCIJI PODUZEĆA', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:819935
Marincel B. ULOGA GERILSKOG MARKETINGA U PROMOCIJI PODUZEĆA [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:819935
B. Marincel, "ULOGA GERILSKOG MARKETINGA U PROMOCIJI PODUZEĆA", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:819935