prikaz prve stranice dokumenta Kako sindrom prevaranta utječe na rad pojedinca u marketinškoj industriji
Rad dostupan nakon 2021-09-24
završni rad
Kako sindrom prevaranta utječe na rad pojedinca u marketinškoj industriji

Poparić, Aida
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Poparić, A. (2020). Kako sindrom prevaranta utječe na rad pojedinca u marketinškoj industriji (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:186492

Poparić, Aida. "Kako sindrom prevaranta utječe na rad pojedinca u marketinškoj industriji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:186492

Poparić, Aida. "Kako sindrom prevaranta utječe na rad pojedinca u marketinškoj industriji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:186492

Poparić, A. (2020). 'Kako sindrom prevaranta utječe na rad pojedinca u marketinškoj industriji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.09.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:186492

Poparić A. Kako sindrom prevaranta utječe na rad pojedinca u marketinškoj industriji [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 19.09.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:186492

A. Poparić, "Kako sindrom prevaranta utječe na rad pojedinca u marketinškoj industriji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:186492

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.