Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Nujić, M. (2020). Potrošački etnocentrizam u maloprodaji piva i vina (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559186
Nujić, Maja. "Potrošački etnocentrizam u maloprodaji piva i vina." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559186
Nujić, Maja. "Potrošački etnocentrizam u maloprodaji piva i vina." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559186
Nujić, M. (2020). 'Potrošački etnocentrizam u maloprodaji piva i vina', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 31.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559186
Nujić M. Potrošački etnocentrizam u maloprodaji piva i vina [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 31.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559186
M. Nujić, "Potrošački etnocentrizam u maloprodaji piva i vina", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559186