Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Marić, N. (2015). Aspekti ocjenjivanja dobavljača s primjerom iz automobilske industrije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:749370
Marić, Natalija. "Aspekti ocjenjivanja dobavljača s primjerom iz automobilske industrije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:749370
Marić, Natalija. "Aspekti ocjenjivanja dobavljača s primjerom iz automobilske industrije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:749370
Marić, N. (2015). 'Aspekti ocjenjivanja dobavljača s primjerom iz automobilske industrije', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:749370
Marić N. Aspekti ocjenjivanja dobavljača s primjerom iz automobilske industrije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:749370
N. Marić, "Aspekti ocjenjivanja dobavljača s primjerom iz automobilske industrije", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:749370