Samac, A. (2020). IMIDŽ REPUBLIKE HRVATSKE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE NA TRŽIŠTU SJEDINJENIH AMERIČKIH DRŽAVA (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:338119
Samac, Ana. "IMIDŽ REPUBLIKE HRVATSKE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE NA TRŽIŠTU SJEDINJENIH AMERIČKIH DRŽAVA." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:338119
Samac, Ana. "IMIDŽ REPUBLIKE HRVATSKE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE NA TRŽIŠTU SJEDINJENIH AMERIČKIH DRŽAVA." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:338119
Samac, A. (2020). 'IMIDŽ REPUBLIKE HRVATSKE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE NA TRŽIŠTU SJEDINJENIH AMERIČKIH DRŽAVA', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:338119
Samac A. IMIDŽ REPUBLIKE HRVATSKE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE NA TRŽIŠTU SJEDINJENIH AMERIČKIH DRŽAVA [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:338119
A. Samac, "IMIDŽ REPUBLIKE HRVATSKE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE NA TRŽIŠTU SJEDINJENIH AMERIČKIH DRŽAVA", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:338119