Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Pasini, P. (2015). UTJECAJ ČIMBENIKA U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI AUTOMOBILA (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:032327
Pasini, Petar. "UTJECAJ ČIMBENIKA U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI AUTOMOBILA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:032327
Pasini, Petar. "UTJECAJ ČIMBENIKA U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI AUTOMOBILA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:032327
Pasini, P. (2015). 'UTJECAJ ČIMBENIKA U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI AUTOMOBILA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:032327
Pasini P. UTJECAJ ČIMBENIKA U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI AUTOMOBILA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:032327
P. Pasini, "UTJECAJ ČIMBENIKA U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI AUTOMOBILA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:032327