Varga, T. (2020). Analiza utjecaja influencera na stavove i kupovno ponašanje potrošača u modnoj industriji (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:569223
Varga, Tena. "Analiza utjecaja influencera na stavove i kupovno ponašanje potrošača u modnoj industriji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:569223
Varga, Tena. "Analiza utjecaja influencera na stavove i kupovno ponašanje potrošača u modnoj industriji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:569223
Varga, T. (2020). 'Analiza utjecaja influencera na stavove i kupovno ponašanje potrošača u modnoj industriji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:569223
Varga T. Analiza utjecaja influencera na stavove i kupovno ponašanje potrošača u modnoj industriji [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:569223
T. Varga, "Analiza utjecaja influencera na stavove i kupovno ponašanje potrošača u modnoj industriji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:569223