Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za organizaciju i management
Citirajte ovaj rad
Jurić, M. (2015). LANAC VRIJEDNOSTI KAO ANALITIČKA TEHNIKA ZA IDENTIFIKACIJU KONKURENTSKE PREDNOSTI PODUZEĆA (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:438874
Jurić, Marija. "LANAC VRIJEDNOSTI KAO ANALITIČKA TEHNIKA ZA IDENTIFIKACIJU KONKURENTSKE PREDNOSTI PODUZEĆA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:438874
Jurić, Marija. "LANAC VRIJEDNOSTI KAO ANALITIČKA TEHNIKA ZA IDENTIFIKACIJU KONKURENTSKE PREDNOSTI PODUZEĆA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:438874
Jurić, M. (2015). 'LANAC VRIJEDNOSTI KAO ANALITIČKA TEHNIKA ZA IDENTIFIKACIJU KONKURENTSKE PREDNOSTI PODUZEĆA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:438874
Jurić M. LANAC VRIJEDNOSTI KAO ANALITIČKA TEHNIKA ZA IDENTIFIKACIJU KONKURENTSKE PREDNOSTI PODUZEĆA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:438874
M. Jurić, "LANAC VRIJEDNOSTI KAO ANALITIČKA TEHNIKA ZA IDENTIFIKACIJU KONKURENTSKE PREDNOSTI PODUZEĆA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:438874