prikaz prve stranice dokumenta Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija

Lacković, Klara
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Lacković, K. (2020). Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590920

Lacković, Klara. "Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590920

Lacković, Klara. "Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590920

Lacković, K. (2020). 'Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590920

Lacković K. Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 27.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590920

K. Lacković, "Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590920

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.