Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Lacković, K. (2020). Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590920
Lacković, Klara. "Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590920
Lacković, Klara. "Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590920
Lacković, K. (2020). 'Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 31.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590920
Lacković K. Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 31.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590920
K. Lacković, "Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590920