specijalistički diplomski stručni
Pozivni centar u poduzetničkom pothvatu kao dio upravljanja odnosa s klijentima

Garić, Iva
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za ekonomiku poduzeća

Citirajte ovaj rad

Garić, I. (2020). Pozivni centar u poduzetničkom pothvatu kao dio upravljanja odnosa s klijentima (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:669559

Garić, Iva. "Pozivni centar u poduzetničkom pothvatu kao dio upravljanja odnosa s klijentima." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:669559

Garić, Iva. "Pozivni centar u poduzetničkom pothvatu kao dio upravljanja odnosa s klijentima." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:669559

Garić, I. (2020). 'Pozivni centar u poduzetničkom pothvatu kao dio upravljanja odnosa s klijentima', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 12.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:669559

Garić I. Pozivni centar u poduzetničkom pothvatu kao dio upravljanja odnosa s klijentima [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 12.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:669559

I. Garić, "Pozivni centar u poduzetničkom pothvatu kao dio upravljanja odnosa s klijentima", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:669559

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.