prikaz prve stranice dokumenta Povezanost religije i etike u marketingu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Povezanost religije i etike u marketingu

Mirt, Mateja
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Mirt, M. (2015). Povezanost religije i etike u marketingu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:712821

Mirt, Mateja. "Povezanost religije i etike u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:712821

Mirt, Mateja. "Povezanost religije i etike u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:712821

Mirt, M. (2015). 'Povezanost religije i etike u marketingu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:712821

Mirt M. Povezanost religije i etike u marketingu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 27.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:712821

M. Mirt, "Povezanost religije i etike u marketingu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:712821

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.